حرفای من و مادرشوهرم...

ازريلا

سلام به دوستان مهربونم

 

دیروز ساعت 3بودمنتظرهمسرم بودم ...

 

مرتب چشمم به ساعت بودزمان نمیرفت ودل من آشوب...

 

گوشیشم جاگذاشته بودخونه!

 

نیم ساعتی ازدلشوره من گذشته بودکه تلفن به صدادرومد.....

 

همسرم بودگریه کنان گفت:پرگــــــل زودبیامامانمفوت کرد.....

 

من شک إشدم...بغض تموم وجودموگرفت...

 

نمیدونستم بایدگریه کنم یابگم خداروشکر......

 

آخه مادرمریضیش اوج گرفته بودوداشت عذاب میکشید...

 

بخدادوستش داشتم...

 

روزهای جمعه پرازگریه وعذاب بودبرام..

 

آخه وقتی میرفتم برای پرستاریش حال و روزش طاقتم رومیگرفت....

 

براش دعای توسل که میخوندم یادخاطره هاوحرف هاش میفتادم....

 

من ومادر6سال باهم زندگــــــــــــــــی کردیم....

 

بخدادخترش بودم....مادرم بودودوستش داشتم...

 

خیلی دوستش داشتم تا اینکه نامهربونیاش باعث شدازش دوربشم و کینه بگیرم....

 

وقتی دیدم امیرمحمد پسرنازنینم رو داره خفه میکنه محبتم بهش خفه شد....

 

امابراش کم نذاشتم....

 

درسته عروسش بودم امــــــــــادختری کردم بخدابراش....

 

دلـــــــــــــــم پرإ

 

 مـــــــــــــــــــادریادت إ چقدرنفسم روگرفتی؟

 

یادت إ روزهای خوشی که همه اول زندگیشون باهمسرشون دارن روبرام جهنم کردی؟

 

یادت إ بهم میگفتی ......

 

مـــــــــــــــــــــــــــادر هاجرم.......

 

مـــــــــــــــــادرمن عروست حلالت میکنم فقط توهم من روحلال کن....

 

مادربهت بدی نکردم امـــــــــــــــــــــــــا

 

آدمیزادگاهی ناخواسته دیگران روناراحت میکنه.....

 

مــــــــــــــادرامشب شب اول قبرت إ.....

 

خداازسرتقصیرات همه بگذره ازتقصیرات تو ومنم بگذره....

 

مــــــــــــــــــــــــــادردلـــــــــــــــــــــــــــــــــم برات تنگ میشه بخدا

 

وقتی بودی همسرم روتغییردادی وقتی رفتی نمراتم رو......

 

مـــــــــادرواقعا؟من رودوست داشتی؟

 

اگه من رو دوست نداشتی ؟؟!!!

 

چرا چادربه سراومدی التماسم که عروست بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 مــــــــــــــــــــــــادر پاشو دلم داره میترکه......

 

پاشو بهم بگو ........مـــــــــــــــــــادرخیلی دوست دارم باتمام عذاب هایی که بهم دادی

 

مـــــــــــــــادراشک هام برات تمومی نداره

 

همه میگن عروس دخترنمیشه

 

امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

 

من برات دخترشدم....پاشو بگودخترم حلالم کن

 

پاشوتابهت بگم یادته به خواهرام چه حرفی زدی؟؟؟؟

 

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادردلــــــــــــــــــــــم برات تنگه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 20:35 | پرگـــــــــــــــــل |