دلم میخواهد...

دلم می خواهد بروم مدرسه جهانی " قهر آموزی ".

 

بروم سر کلاس بنشینم و جزوه ای که به تازگی از شهر کتاب خریده ام را باز کنم و دست زیر چانه ببرم و حسابی به حرفهای استادِ قهر، گوش بدهم.

 

دلم می خواهد تمام مِتُد های قهر آموزی و تمام سیاست های درگیرِ آن را یاد بگیرم.

 

امتحانمان تئوری و عملی باشد. تئوری را خیلی خوب پاسخ بدهم و عملی، یکی از پسرهای کلاس را انتخاب کنم.

 

روی صندلی ِ رو به رویم بنشانم و تمام سیاست ها و آموزش هایی که قبلا دیده ام را روی آن پیاده کنم.

 

انواع متُد ها، ناز و نوز های مختلف و روش های طلبکار بودن.

 

همچین دستِ پیش را پس بگیرم و ابرو بالا بیندازم که استادِ بالای سرم ایستاده کف بزند و بگوید تو یکی از بهترین شاگردهایِ این دوره ِ منی!

 

و من، با افتخار، مدرکم را به دست بگیرم و راه بروم و با هر که گفت " هی، بالای چشمت ابرو داری؟!

 

" قهر کنم و یک " ایش " ِ گنده نثارش کنم.

 

 قهر آداب دارد. باید خوب نیت کرد و خوب مراحل را پیش برد.

 

 گاهی نمی شود با همه ی آدم ها دوست بود و مدارا کرد

 

 باور کن !

آیکـُن های ِ دختره آيکـُن هاي ِ دختره



نظرات شما عزیزان:

ﻣﺠـﯿﺪ
ساعت20:41---7 تير 1393
ﺳـــﻼﻡ

ﻭﺑﻼﮒ ﺯﯾﺒــﺎﯾــے. ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻣﻄﺎﻟﺒــﺶ ھﻢ. ﺟﺎﻟﺒـﻦ

ﺏ ﻣﻨﻢ. ﺳﺮ. ﺑﺰﻧﯿﻦ ﻭ. ﺍﮔﻪ. ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﻟﯿــﻨﮏ ﮐﻨﯿﻢ ﺑھﻢ. ﺑﮕﯿـﺪ ...ﻣﻤﻨــﻮﻥ


ﻣﺠﯿـﺪ
ساعت20:27---7 تير 1393
ﺳـــﻼﻡ
ﻭﺑﻼﮒ ﺯﯾﺒــﺎﯾــے ﺩﺍﺭﯾـﺪ ﻭ ﻣﻄﺎﻟﺒـﺶ ھﻢ ﺟــﺎﻟﺒـﻦ=
DD

ﺏ. ﻣﻨﻢ ﺳﺮ ﺑﺰﻧﯿــﻦ ﻭ ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘـﯿﻦ ﺗﺒـﺎﺩﻝ ﻟﯿـﻨﮏ ﮐﻨﯿﻢ ﺑھﻢ ﺑﮕﯿــﺪ...ﻣﻤﻨــﻮﻥ


رز سیاه
ساعت19:51---7 تير 1393
سلام
چراااااااااااااااااااااااااا اا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 7 تير 1393برچسب:, | 18:57 | پرگـــــــــــــــــل |